Wednesday, July 6, 2011

Promosi Dealer Serendah RM15,000.00 !

Promosi hebat!

Public Gold sedang membuat promosi kepada sesiapa yang ingin menjadi Dealer dengan belian hanya RM15,000 untuk menjadi Normal Dealer dan belian sebanyak RM80,000 untuk menjadi Priority Dealer!


Syaratnya semua belian mestilah dalam bentuk barang kemas Public Jewellery dan ianya mestilah termasuk jenis2 barang kemas seperti yang telah ditetapkan seperti di banner promosi diatas.

Untuk melihat produk2 Public Jewellery, layari www.publicjewellery.com.my dan untuk makluman, kesemua produk barang kemas Public Jewellery ketulenannya dijamin 916.0, tiada upah pembuatan yang dikenakan dan paling menarik harganya juga berubah setiap 20 minit sekali mengikut harga pasaran semasa emas dunia.

Produk barangan kemas ini boleh dipajak di mana2 Ar-Rahnu termasuk Agro Bank dan Bank Rakyat, dengan beza harga jual dan beli hanya serendah 15% berbanding kedai emas yang mencecah sehingga 30%, saya yakin bahawa ianya akan memberikan penjimatan dan keuntungan berganda kepada anda semua.

Jika anda mahu menggunakan teknik Leverage dalam pelaburan anda, Public Jewellery adalah medium yang paling sesuai sebagai insurans perniagaan dan pelaburan selain berfungsi untuk menggandakan jumlah pelaburan anda!

Hubungi saya untuk mendaftar ya!

No comments:

Post a Comment